Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen, mobiliteitshulpmiddelen en bandagisterie. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.

Om onze groei verder te ondersteunen, is Aqtor! op zoek naar een gedreven

Orthopedisch verstrekker afdeling Hospitals - regio Oost- en West-Vlaanderen

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je begeleidt onze klanten en geeft hen deskundig advies en verstrekt hulpmiddelen uit het Aqtor! productgamma.
  • Je doet de maatname, het passen, de aflevering en de nazorg van orthopedische hulpmiddelen.
  • Je staat in voor een nauwe communicatie, samenwerking en overleg met de productieafdeling voor de juiste uitvoering van de opdrachten, en met de afdeling R&D voor de innovatie van producten.
  • Je onderhoudt contacten met voorschrijvende geneesheren, ziekenhuizen, woonzorgcentra en patiënten.
  • Je promoot het Aqtor! assortiment bij nieuwe en bestaande klanten.
  • Je zorgt voor een correcte toepassing van de nomenclatuur.
  • Je bent verantwoordelijk voor de stipte administratieve opvolging van de dossiers volgens de geldende procedures.
  • Je bent voornamelijk actief binnen de regio Oost- en West-Vlaanderen.
  • Je rapporteert aan de Chief Commercial Officer Hospitals.

Jouw kwaliteiten

  • Je behaalde een professionele bachelor Orthopedie en je hebt bij voorkeur al ervaring als orthopedisch verstrekker.
  • Je bent houder van RIZIV-erkenningsnummer(s).
  • Je kan de nomenclatuur en wetgeving toepassen.
  • Je denkt proactief en resultaatgericht.
  • Je stelt klantvriendelijkheid en kwaliteitsvolle service voorop.
  • Je werkt je taken nauwkeurig af.
  • Je houdt van een flexibele taakinvulling.
  • Je voert je taken autonoom uit, maar je vindt teamwerk belangrijk.
  • Je werkt vlot met MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
  • Ervaring met het gebruik van Microsoft NAV of andere ERP software is een pluspunt.
  • Je hebt een goede kennis van zowel het Nederlands als het Frans.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Oost- en West-Vlaanderen.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Wij bieden jou

  • Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
  • Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving
  • Een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (o.a. firmawagen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)
  • We werken 39 u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen
  • Een leuke werkplek met fijne collega’s

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer via e-mail: jobs@aqtor.be.

Wij gebruiken cookies Cookiebeleid Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.