Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.
Om onze groei verder te ondersteunen is Aqtor! op zoek naar een
Financial Reporting Analyst
Jouw verantwoordelijkheden
- Je ondersteunt het team in het verzamelen, controleren en verwerken van financiële resultaten van verschillende entiteiten binnen de organisatie.
- Je voert kritische analyses uit en identificeert afwijkingen in trends. Deze bespreek je met de desbetreffende personen en je zorgt voor de gepaste opvolging.
- Je maakt controles en reconciliaties van intercompany-transacties en saldi. Afwijkingen bespreek je en volg je op tesamen met accounting.
- Samen met het team, rapporteer je over de geconsolideerde cijfers van de groep aan interne belanghebbenden.
- Samen met het team, verzorg je de maand- en kwartaalrapportages aan de moedermaatschappij volgens hun interne richtlijnen en deadlines.
- Je bent een aanspreekpersoon voor de vragen over de geconsolideerde cijfers.
- Op ad-hoc basis maak je analyses over de operationele performantie van de entiteiten.
- Je werkt mee aan de verbeteringsinitiatieven van het team, voornamelijk rond de financiële rapportagesystemen.
- Je staat steeds open voor het implementeren van best practices binnen het team en draagt bij aan het creëren van gestandaardiseerde processen.
- Je werkt ook actief mee aan het opstellen van forecasts en budgetten.
- Je rapporteert aan de Head of Controlling.
Jouw kwaliteiten
- Je bezit een masterdiploma Economie of Handelswetenschappen.
- Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige functie of externe audit en bent sterk geïnteresseerd om intern mee de functie te helpen uitbouwen.
- Je hebt een sterk analytische geest en je bent cijfermatig sterk.
- Je werkt accuraat, gestructureerd en planmatig om de gestelde deadlines en doelstellingen te halen.
- Je hebt een zeer goede kennis van de Microsoft-tools, en in het bijzonder van Excel.
- Je bent een teamplayer en je stelt je op als een partner voor je interne klanten.
- Je bent hands-on, resultaatgericht en proactief.
- Je kan omgaan met tijdsdruk en je kan prioriteiten onderscheiden.
Wij bieden jou
- Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
- Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving
- Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met een pakket aan extralegale voordelen (bedrijfswagen, hospitalisatie- en groepsverzekering, ecocheques, …)
- We werken 39u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen.
Interesse ?
Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer, Herman Teirlinckstraat 15 te 9041 Oostakker, of via e-mail: jobs@aqtor.be.