Aqtor! is gespecialiseerd in het aanmeten, fabriceren en afleveren van orthopedische hulpmiddelen. Onze missie is mensen met mobiliteitsbeperkingen in staat stellen om hun vrijheid terug te winnen. Wij streven naar innovatieve oplossingen die garanderen dat ieder individu zoveel mogelijk voor zichzelf kan zorgen, zich maximaal kan ontplooien en zijn plaats kan vinden in de samenleving.

Wil jij ook mee het verschil maken in het leven onze patiënten? Dat kan!

Om onze groei verder te ondersteunen is Aqtor! te Brasschaat op zoek naar een 

Administratief bediende

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je onthaalt de klanten in de winke
  • Je onderhoudt contacten met mensen binnen en buiten de organisatie en beantwoordt hun
    vragen, zowel per mail als per telefoon
  • Je maakt en plant afspraken in
  • Je verzorgt de ingave en de opvolging van orders
  • Je factureert naar klanten toe en doet de nodige opvolging
  • Je staat in voor de verkoop van comfortschoenen en organiseert de stock ervan
  • Je zorgt voor aanvragen en verwerking van dossiers naar de mutualiteiten, zorgkassen en
    verzekeringen toe
  • Je verwerkt bestellingen en volgt de leveringen op

Jouw kwaliteiten

  • Je beschikt over relevante ervaring
  • Je kennis van de nomenclatuur is een meerwaarde
  • Je hebt interesse in het uitvoeren van administratieve taken in de medische sector
  • Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden
  • Klantvriendelijkheid is een must
  • Je werkt zowel zelfstandig als in een teamverband
  • Je spreekt Nederlands
  • Je kan goed overweg met MS-Office (Word, Excel, Outlook)
  • Ervaring met het gebruik van een ERP-software is een pluspunt

Wij bieden jou

  • Een veelzijdige en boeiende uitdaging met veel ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling
    binnen een professionele en dynamische omgeving

  • Een contract van onbepaalde duur in een dynamische omgeving

  • Je geniet een aantrekkelijk salaris met een ruim pakket aan extralegale voordelen (oa.
    maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering)

  • We werken 39 u per week en beschikken over 6 extra (ADV-)verlofdagen

Interesse ?

Beantwoorden jouw verwachtingen en profiel aan deze vacature, stuur dan jouw cv en motivatiebrief aan Isabelle Baeke, Chief HR Officer via e-mail : jobs@aqtor.be

Wij gebruiken cookies Cookiebeleid Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.